Афанасьева, 6. Unit 4. Step 1

Открыть всю книгу
Посмотри на картинку и скажи, кому принадлежат эти вещи.
It’s Emma’s bell.
It’s Bob’s fish.
They are Willy’s mice.
They are Kathies’s flowers.
It’s Jeff’s computer.
They are Nina’s boots.
It’s Don’s bag.
They are Polly’s plates.
It’s Liza’s doll.
They are Nick’s bears.
Посмотри на картинки и скажи, что кричат те, кто попал в беду, и те, кто стоит на берегу.
1. Help me. – Help him.
2. Help me. — Help her.
3. Help us. — Help them.
4. Bow-wow! — Help it!
Матушка Jenkins привела все свое семейство в магазин подарков. Продавец растерялся от такого количества покупателей. Менеджеру пришлось помочь ему. Скажи, что говорит менеджер продавцу.
1. Show him the red mug.
2. Show them the green clock.
3. Show them the ball.
4. Show her the teddy bear.
5. Show her the pink doll.
6. Show them the toys!
7. Show her the purple pen.
А. Прочитай текст “At Ноте” и скажи, кто из членов семьи Баркеров выводит собаку гулять по вечерам.
Harry and John take the dog Chase out at eight o’clock.
Прочитай ответы Margaret о своей семье и напиши вопросы.
1. Where are you?
2. Where do you cook dinner?
3. When do the children finish their school?
4. When is Harry at home?
5. When do you watch television?
6. Do your children often watch videos?
Из букв, которые находятся в конвертах, можно составить семь слов. Напиши, какие слова находятся в каждом конверте.
1. ready 2. take 3. kitchen 4. dinner 5. again 6. after 7. together
Открыть всю книгу