Афанасьева, Михеева, 3. Учебник, Часть 1. Unit 3. Шаг 1., страница 51

Открыть всю книгу
Послушай и ответь на вопросы.
a. Yes, it is.
b. Its name is Richard.
c. It is very big.
d. It is on the farm.
e. Yes, he can ride a horse but not very well.
Чтение.
Работа с аудиозаписью.
Чтение.
Используй нужную форMy глагола be (am, are, is):
1) is;
2) are, am;
3) is;
4) are;
5) are, are;
6) are, are;
7) are, is, is.
Назови предметы, которые можно описать новыми словами.
Yellow — flower, chick, tulip, car. Slow — bus, horse, turtle, bike.
Low — house, bench, chair, door. Narrow — .window, street, room, bed.
Посмотри и скажи, где люди, животные и предметы и какие они.
The dog is in his box. It’s brown. The tree is by the house. It is green. The rainbow is in the sky. It is red, orange, yellow, blue, dark blue, green and violet. The birds are on the porch. They are grey. The flowers are on the window and they are violet. The house is in the woods and it is yellow.
Выполни задания 1-5 в рабочей тетради.
Открыть всю книгу